Politică de confidențialitate

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității iti explica ce date cu caracter personal colectează NAN LOGISTIC SRL de la tine, prin intermediul interacțiunilor noastre cu tine și modul în care utilizăm datele respective.

Datele noastre de identificare sunt urmatoarele: NAN LOGISTIC SRL
Sediu Social:Calea Floreasca Nr.186, Ap.4, Sector 1, Bucuresti

Cod fiscal: RO40590601
Nr. Reg. Com: J40/12409/1994
E-Mail: iulian.nan@nanevents.ro

Responsabilul cu Protectia Datelor cu Caracter Personal poate fi contactat direct la adresa de email iulian.nan@nanevents.ro

Politica noastra de confidentialitate cuprinde urmatoarele informatii:

1. CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon.

Vizitatorii siteului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să iți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.

2. CE DATE PERSONALE COLECTĂM ȘI DE CE LE COLECTĂM

Colectăm date cu caracter personal pentru a opera eficient și a-ţi furniza servicii de cea mai înaltă calitate. Colectăm aceste date atunci când:

2.1 Ne trimiți un mesaj prin intermediul formularului de contact de pe website sau ceri o ofertă de preț personalizată

2.2 Vizitezi locația noastră

2.3 Dacă sunteți reprezentant (sau persoană de contact) al clientilor si/sau furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

2.4 Dacă sunteți potențial angajat

2.5 Date personale colectate de la terți

Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul) prin înregistrarea modului în care interacționezi cu situl nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcție de interacțiunile pe care le ai cu situl nostru, sunt următoarele:

2.1 NE TRIMIȚI UN MESAJ PRIN INTERMEDIUL FORMULARULUI DE CONTACT DE PE WEBSITE SAU CERI O OFERTĂ DE PREȚ

Atunci când completezi unul dintre formularele existente pe website ne trimiți voluntar aceste date cu caracter personal:

  • Nume şi prenume – pentru identificare
  • Adresa de email – pentru comunicare
  • Telefon – pentru comunicare
  • Alte date pe care ni le transmiți în mod voluntar prin intermediul câmpului „Mesaj”

Aceste date colectate prin intermediul formularului de înscriere online sunt folosite doar pentru a putea răspunde solicitării tale

2.2 Vizitezi locația noastră

Colectăm numele, prenumele, seria și numărul actului de identitate.

De asemenea, camerele de supraveghere pot capta sau înregistra imagini ale vizitatorilor în locuri publice (cum ar fi intrările în locațiile NAN LOGISTIC sau holuri si spatii publice).

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a asigura protecția bunurilor și a persoanelor din cadrul NAN LOGISTIC.

Temei: interesul nostru legitim de a asigura atât protecția bunurilor NAN LOGISTIC si a salariaților, cât și protecția persoanelor din NAN LOGISTIC; consimțământul dvs., in cazul in care sunt prelucrate date cu caracter special.

2.3 Dacă sunteți reprezentant (sau persoană de contact) al clienților si/sau furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

Colectăm numele, prenumele, funcția, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentanți.

Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri. Temei: interesul legitim al operatorului.

2.4 Dacă sunteți potențial angajat

Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.

2.5 Date personale colectate de la terți

Pentru a ne îndeplini obiectivele este posibil să colectăm informații despre dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

Parteneri de afaceri: cum ar fi partenerii de carduri, serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute  de dumneavoastră  pentru aceste servicii, parteneri  contractuali, organizatori de evenimente etc.

Agenții de recrutare

În orice situație, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.

DATE TRANSMISE INVOLUNTAR, ATUNCI CÂND INTERACȚIONEZI CU WEBSITE-UL NOSTRU:

Datele pe care le colectăm atunci când ne contactezi.
Datele pe care le transmiți când soliciți asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat (Facebook) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.

3. CARE ESTE TEMEIUL LEGAL PENTRU A PRELUCRA ACESTE DATE?

Datele ce urmează a fi prelucrate sunt cele comunicate de persoana vizata în documentul prin care este obținut consimțământul acestuia precum si datele obținute de societate din alte surse.

Aceste date sunt, fără ca enumerarea de mai jos sa aibă un caracter limitativ si fără ca enumerarea sa se aplice la toate scopurile in care sunt prelucrate datele cu caracter personal: nume, prenume, sexul, data si locul nașterii, cetățenia, starea civila, semnătura, profesie, locuri de munca anterioare, pregătirea profesionala, situația familiala, situația militară, date permis conducere, date bancare, referințe / recomandări, accidente de munca, publicații, adresa MAC a calculatorului, alte date din CV, adresa, telefon, email, seria si număr act identitate, CNP, imaginea persoanei, temperatura corporala, IP, date carduri bancare.

In funcție de situație, furnizarea de date cu caracter personal poate reprezenta o obligație legală sau contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract, in situațiile indicate expres persoana vizată fiind obligată să furnizeze aceste date cu caracter personal eventualele consecințe ale nerespectării acestei obligații fiind indicate persoanei vizate.

4. CARE ESTE SCOPUL COLECTĂRII DATELOR ȘI CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE TALE PERSONALE

Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi.

Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești sau o ofertă de preț.

–Numele și prenumele–

Cum iți folosim numele și prenumele? De ce?
Pentru a te putea identifica Pentru a putea ști cu cine discutăm atunci când ne trimiți o solicitare prin intermediul website-ului.
Pentru a detecta si pentru a preveni fraude Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu.

 

–Adresă de e-mail și telefonul –

Cum iți folosim adresa? De ce?
Pentru ofertare Pentru a-ți putea trimite o ofertă de preț, cerută de tine.
Asistență pentru clienți Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (detalii)
Pentru a păstra legătura Pentru a te anunța despre eventuale probleme întâmpinate sau rezolvate.

 

—Istoricul /transcriptul conversațiilor avute cu tine–

Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, e-mail sau social media.

Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine? De ce?
Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport. Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport de la NAN LOGISTIC SRL.
Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite. Astfel încât, în momentul în care te contactează, o sa aibă o imagine de ansamblu asupra istoricului tău și iți va putea oferi servicii personalizate/de calitate.

 

—-Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești siteul

Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe siteul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești siteul și aplicația.

Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești siteul De ce?
Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău. Iți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibila.
Protejăm siteul Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a siteului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor.

 

Nu ești obligat/ă să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, s-ar putea să nu ai posibilitatea de a folosi corespunzător site-ul. Alegerea iți aparține și iți respectăm decizia.

5. PERIOADA DE RETENȚIE DATELOR

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, sau până la solicitarea expresă a persoanei vizate pentru ștergerea acestora.

În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.

6. CU CINE PARTAJĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL

Nu vom dezvălui informațiile tale către terțe pârți, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimțământul tău.

Totuși, este posibil să dezvăluim informațiile tale către următoarele entități:

FURNIZORI DE SERVICII.

Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele nostru.
Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
Aceste entități au o capacitate limitată de a utiliza informațiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri la solicitările trimise de tine, iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi transmise către autoritățile statului:

Inspectoratul Teritorial de Munca,
Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
Autorități Judecătorești
Altor pârți cu consimțământul sau la instrucțiunile tale.

În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidențialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimți sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.
Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tău sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau pentru a-ți livra diploma obținută.

7. CE DREPTURI AI CA PERSOANĂ VIZATĂ?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea­ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:

  • dreptul la informare și acces;
  • dreptul de intervenție asupra datelor;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul la ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Dacă nu aveți un contract încheiat cu NAN LOGISTIC SRL prin care suntem obligați prin lege să păstrăm datele dumneavoastre cu caracter personal ne puteți solicita ștergerea/anonimizarea/trimiterea unei copii către dumneavoastră. Solicitarea va trebui făcută prin e-mail la iulian.nan@nanevents.ro.
De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către NAN LOGISTIC SRL a datelor dvs.

8. CONTACT

Dacă ai nevoie de orice informații legate de siteul, produsele sau serviciile NAN LOGISTIC SRL ne poți contacta la adresa iulian.nan@nanevents.ro

Dacă:

– vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină
– vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine
– vrei să iți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus
– sau dacă ai o plângere la adresa noastră

Te rugăm să ne scrii la adresa de email iulian.nan@nanevents.ro sau la numărul de telefon 0722.814.133 (tarif normal).

 

Data actualizare: 15-06-2023